Tema: Re: Geriausias LCD paprastiems DVD ziureti?
Autorius: Mooney
Data: 2009-07-09 09:29:41
tai as ta zinau, tik noriu kad kai kas paaiskintu kuo 'prekybininko
savikaina' skiriasi nuo didmenines kainos? mane knisa spaliukai ir
pionieriai, kurie kazkuo piktinasi, bet nezino kuo tiksliai. tokie mano
manymu nuo megztu bereciu, kurios kartais streikuoja visur, skiriasi tik
amziumi. is spaliukisko amziaus zmoniu daugiau tikiuosi. kai zmogus sugebes
skirti elementarius dalykus ir tada argumentuoti kur yra didziausios pelno
marzos, tada butu netgi idomu skaityti. o dabar 'suzinojau amzina tiesa -
mus apvagineja, nes 'savikaina' va tokia, o mums siulo uz va tiek' :)