Tema: Re: VIASAT įranga - kiek ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-29 14:26:52
Kolkas tu priekyje. Del 860 ash jau gavau, ish Gelvoros - ne. Kai gausiu dar
reiks pasidometi, ar Gelvora teisishkai turejo teise gauti mano duomenis.
Nes skolos kaip ir nera. Geriausiu atveju dvieju asmenu - fizinio ir
juridinio ginčas del sutarties vykdymo. O tai dar ne pagrindas perdavineti
mano duomenis tretiesiems asmenims.