Tema: Re: TV 32'-40' DVB-T ziurejimui
Autorius: Velnias
Data: 2016-03-29 07:36:49
Toks visai optimalus variantas pagal tavo išvardintus poreikius:

http://pigu.lt/televizoriai/televizorius_samsung_ue55h6400?id=4771042

"FwsA"  wrote in message news:ndcuhd$dia$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip vaizdo kokybe DVB-T? As irgi link J6202 linktu. Tik dydis bus 48 ar
55 (ziurejimo atstumas 2,5-4,7m. kokio dydzio butu optimalu?).
Poreikiai irgi: daugiausiai bus ziurima DVB-T , kazkiek youtube, gal
IPTV ateityje. Karta i savaite dar koks atsisiustas filmas.
Ar TV valdymas paprastas? Nes jei kiekviena kart reikes sokt ratu
bugnais, kad kazka pasidaryt, tai netinka.
Gal yra dar kazkokiu geresniu alternatyvu mano poreikiams? Kazin kada
OLED atpigs iki prieinamos kainos. Biudzetas 500-1000eur. Iki 1000eur
galiu moket jei tikrai yra kazkoks super variantas kurio savybes
stipriai geresnes nei j6202, o ne uz "varpelius", kuriu gyvenime niekada
nepanaudosiu...