Tema: Re: Panasonic, WTF?
Autorius: spakainas
Data: 2016-03-25 13:25:23
Man irgi kažkaip nelimpa. T.y. gerai kol žiūriu ten kur tipo
sufokusuotas filmas. Bet jei nukreipiu akis kur į šalį, ką nors noriu
apžiūrėt ne ten, kur prodiuseriai numatė tam momentui, tai kažkas
susigliučina smegeninėj ir pykint šiek tiek pradeda. Nu toks vaizdas kad
man smegenus apipisinėja, jie nelabai supranta kas do wtf ir sako aijk
nx, mes nedalyvausim. Čiūju su vestibiuliariniu kažkas.