Tema: Re: uzsilenke samsungas:(
Autorius: Sniegas
Data: 2016-03-22 21:20:14
O ką geresnio už Samsungą gali pasiūlyti? Philips? Čia tas pats, kaip seniau
prieš 15 metų buvo diskusijos apie Samsungo hdd - visi tada juos keikė, o po
kažkurio laiko pradėjo girti. Pas mane asmeniškai daug daiktų Samsung ir nė
vienas jų manęs nenuvylė - šaldytuvas, planšetinis, kelis hdd, monitoriai
bent du, telefonai keli, trys televizoriai - visi veikia kaip priklauso ir
džiugina. Pirkau kadaise Gold Star televizorių - sugedo, pirkau Panasinic
televizorių - iš gamyklos brokas. Šiaip šiais laikais už Samsungą gal
geresni tik Apple gaminiai.

"Julius"  parašė naujienų news:ncr51k$r4$1@trimpas.omnitel.net...

"[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message:

Kaip reikia savęs nekęsti, kad pirkti samsą, audi ir nokija.
Gili užuojaua tau ir kenčiantiems su tavimi.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/