Tema: Re: suduzo plazma
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-12 01:11:53
On 2016-03-10 19:07, Caponi wrote:
> Beje, pamenu, kad bevartant kadaise Samsungo manualą mačiau opciją
> kažkokių troselių, kuriais pastatytas telikas papildomai gali būti
> tvirtinamas prie sienos, kaip apsauga nuo virtimo ekranu žemyn.

Prie Pan 65VT60 eina masyvus stovas ir komplekte yra dar stovo
tvirtinimas prie paviršiaus (spintelės). Bet įvertinus, jog telikas su
stovu sveria kažkas link 60 kg, tai jis yra gal ~2x karto sunkesnis už
spintelę ant kurios stovi. Fizika kaip ir sakytų, jog prasmės prisukti
prie spintelės nėra, nes čia veikiau spintelė bus prisukta prie teliko,
o ne telikas prie jos :) Jei jau nutiks tokia jėga, kuri vers šitą
komplektą ant žemės, tai prisukimas niekuo nepadės. Bent jau man taip
atrodo.

Teks pasikliaut kašaro ramumu ir nuliniu seisminiu aktyvumu aplinkinėse
teritorijose :)