Tema: Re: Fork player Panasonic TB
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-06 22:32:07
Bet tai žėk, Panasonicas jau palaikyt piratus pradėjo ar kaip? Nes pamenu,
kad anksčiau į klausimą apie IPTV telike sakydavai, kad Panasius su
piratiniu turiniu nedraugauja, todėl pas juos tokio universalaus sprendimo
su playlistais ir nėra...
Čia buvo tokia griežta principinė pozicija tik tol, kol neatsirado kažkokia
kontora, kuri tokio funkcionalumo apps'ą pagaliau ėmė ir Panasiui pritaikė?
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/