Tema: Re: Icetomai!
Autorius: Kesha
Data: 2016-01-29 10:13:59

> Nu bet ar ne taip? Kokiu reikia būt telemanu, kad vieną kambarį paverst
> tele sale (iki kino salės, manau, dar ir toli netraukia) ? Ar manot, kad tas
> griozdas ir bendrame interjere normaliai įsipaišys?

Griozdas būtų, jei būtų storas, o šiaip tai ne kineskopinis gi ir ne
lenktas, tai kuo puikiausiai paprastai įsipaišo, nebent sekcijų
senovinių pilni kambariai ir nėra lasvos sienos...
O dėl kino salės, tai žinok viskas įmanoma, aš sugebėjau padaryti taip,
kad iš kart ir nesuprasi, kad esi joje :) bet kai užsimanau jau
normaliai pasižiūrėti kokį filmą, tai gan greit transformuojasi į mini
kino salę :)
Reziumė tokia, kad jei nevisiem yra galimybių tai turėti, tai nereiškia
kad tai nesamonė. Ir ne pas visus vienodi prioritetai...