Tema: Re: Google Chromecast'as
Autorius: svk
Data: 2016-01-03 21:53:49
Jei paleisti desktopo rodymą, tai persiunčia ir vaizdą ir garsą, bet gal
mano įrenginiai tolokai nuo routerio, tai filmas netrukus pastrigo ir
neberodė (tiesa, jis buvo FHD ar pan.). Žodžiu chromecastas tinka paversti
durną teliką pusiau protingu, bet ne iki galo :) Youtubes rodo puikiai,
paleisti ir valdyti gali iš telefonų ar kompų. Nuotraukas parodyti ar
panaršyti iš mobiliako dideliame ekrane irgi puikiai tiks.

"Nevkurse"  parašė naujienų news:n5lvl1$8do$1@trimpas.omnitel.net...

Taip galima, nuotraukas ziurejau, video nebandziau tai negaliu pasakt ar
kokybe vaizdo ok. Nu ir su garsu beda, nebent koloneles jungt prie laptopo.