Tema: Re: Klausimas del DVB-T priedeliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-28 18:33:53
Kiek as prisiskaitinejau per paskutine diena, tai susidare toks ispudis, kad
isvis ten ant svieto keli daiktai egzistuoja, kuriuos skirtingi "gamintojai"
deda i nuosavo dizaino dezutes ir prikomplektuoja distancinius. Esminiai
skirtumai - softas ir smulkmenos, kurios kartais labai svarbios, pvz., kaip
organizuotas ausinimas, vat man bene labiausiai is to preliminaraus
trejetuko patikes Technisat 4HD, panasu, sitoj vietoj turi bedu, nes radau
toki nemaza ceku foruma, kur daug kas skundziasi, kad po kokio pusvalandzio
veikimo prasideda visokie striginejimai ar net rebootai...
Anyways, surizikavau paimt Cabletech'a, matysim, kas do gaidys :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/