Tema: Re: Klausimai apie IPTV
Autorius: Velnias
Data: 2015-12-20 14:01:39
Meniu -> Sistema -> Universaliojo pulto sąranka ir prisiriša Smart Remote
prie tiunerio. Tiesa tiuneris tiesiai i TV HDMI turi būti pajungtas, ne į
receiveri.

"Sniegas"  wrote in message news:n54cts$6u3$1@trimpas.omnitel.net...

Tą Samsungo akį prijungei prie teliko, ar kaip tiunerį valdai? Aš
instrukcijoje irgi skaičiau apie tai, bet nėra kaip prijungti - TV 55" ant
sienos pakabintas, vienam niekaip. Bliūdą ir aš turiu, man ne namuose IPTV
reikia. Kokį tiunerį naudoji?

"Velnias"  parašė naujienų news:n54ae6$6ev$1@trimpas.omnitel.net...

Aš pasikankinau su ta trūkčiojančia IPTV (HD kanalais) ir nusispjovęs
pasistačiau bliūdą su NTV+, niekas netrūkčioja, kokybė gera, daug HD kanalų,
valdosi tiuneris pilnai su tuo pačiu samsungo smart remote, ko dar daugiau
reikia?

"Sniegas"  wrote in message news:n53t4e$2ur$1@trimpas.omnitel.net...

Aš užsakiau nnm-list. Mano pusėje su HD viskas tvarkoje, bet provaideris su
trūkčiojimais transliuoja. Sakau, gal iš jų pusės galima sumažinti bit rate
ir nebus strigimų? SD eina be problemų, tik HD stringa. Mano šlanga 100
mbps.

"pininfarina"  parašė naujienų news:n53m02$1f8$1@trimpas.omnitel.net...

Tai imk is edem.tv ar is shura.tv.  Edem HD kanalai iki~6Mb/s, shura isvis
tik 720 transliuoja.
playlistus susikeliam per siptv.eu/mylist

"Sniegas"  parašė naujienų news:n53lhm$1bk$1@trimpas.omnitel.net...

2. Mažinti tam, kad vaizdas nestrigtų. Iš nnm-list SD srautas eina be
priekaištų, HD stringa.
3. O kaip playlistus susikelti?

"pininfarina"  parašė naujienų news:n53l7d$194$1@trimpas.omnitel.net...

1.Kodi+simple IPTV
2. O kam ja mazint?
3. Is samsung apps isidiegi Smart IPTV, susimoki 5.49 uz programa ir
susikeli plylistus:
siptv.eu

"Sniegas"  parašė naujienų news:n53afg$uj7$1@trimpas.omnitel.net...

1. Kokia yra alternatyva VLC pleyer, kad žiūrėti IPTV kompiuteryje?
2. Ar yra galimybė sumažinti rezoliuciją? Man nereikia 1920*1080
rezoliucijos žiūrint per 1366*768 monitorių.
3. Ko reikia, kad IPTV galėčiau žiūrėti per E6300 Samsungą?