Tema: Re: padekit isrinkti tv dovanu :)
Autorius: Rimas
Data: 2015-12-16 10:38:34
On 2015.12.16 10:10, Night wrote:
> Kodi ant win HTPC naudoju tik tam, kad galeciau viska - filmus,
> muzika, jutuba, tv3play su distanciniu valdyti. Ir rodo jis tikrai be
> dideliu skundu beveik viska.

Ką aš ir sakau. O tuo tarpu ant android tv box gali viską puikiausiai su
pele valdyt ir tam kodi absoliučiai nereikalingas :)
Bandžiau dar vakar pasižaist - nu nepatogu nors tu ką. Jo pradžioj
smagu, įdomu viskas - bet paskui pajauti, kad vargina visas tas dalykas.
Valdymas pele toks durnas (nėra pvz garso reguliavimo su ratuku) ir pan.
Kiek teko skaityt, kodi ir pritaikytas, kad su pulteliais standartiniais
veiktų, bet man tai kažkaip nelabai.
Paprasta pelė daug patogiau.

Vienu žodžiu man asmeniškai tai niekaip jis nelimpa, nes standartinius
dedikuotus man reikalingus apsus aš pasileidžiu greičiau, veikia geriau,
patogiau nei viską daryt per kodi..

Kaip daryčiau  ant win nežinau - bet ant android - nereikalingas jis man.