Tema: Re: youtube ant panasonic
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-12-01 11:55:07
turiu android stick su RK3188 A9  CPU ir android box MX pirmos kartos , abu
lagina TV ziurint HLS formatu.
girdejau kad MPEG gerai dekoduoja MTK cpu, bet nemaciau patvirtinimo, pvz.
http://kodi.wiki/view/Android_hardware prie MTK klaustukai, o mano RK3188
tipo gerai turi buti.

"gt##mg"  parašė naujienų news:n39989$eni$1@trimpas.omnitel.net...

siek tiek "ne i tema" - i koki HDMI androidini dongla reiktu ziureti?

"Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message
> 1) Jungi HDMI kabeli prie laptopo ar plansetes ir naudoji
> 2) Perki androidini HDMI dongla arba androidini priedeli su papildomomis
> USB ar kitokiomis jungtimis istatai I HDMI lizda I TV ir naudoji.
>

> "giedriusf"  wrote in message
>
> Turiu sena ut30 panasonic, sugalvojau kad reikia man interneto jame.
> Nupirkau usb adapteri, pasijungiau ir ziuriu kad ner ten ka ziuret.
> Nei internet browserio, nei youtube. Ka daryt? Reikia youtube. Kaip
> turet ji?

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.