Tema: Re: Ar dar kas prekiauja aliumininėmis sat antenomis?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-11-06 21:45:41
jo, geras jumoras
pasiulyk tam pardavejui persisviest galva

"tranzoo"  parašė naujienų news:n1icrq$sb0$1@trimpas.omnitel.net...

kazkokie su gelezies priedais, nes aliuminis neatspindi radio bangu.

nors... pasitikslint reiketu, mane taip apsviete pardavejas. patikejau, nes
turejo asortimente ir liuminine, kuri buvo way brangesne...