Tema: Re: fps
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-13 11:20:38
tu gal aklas? arba durnas. todel diskusija ir nesigauna.
fonas yra baltas. visada. jeigu dar nesurpatai, tai video turinio
dviejuose kadruose is eiles yra tas pats baltas fonas, keiciasi tik
juodi skaiciai. taip kaip tu norejai. cia konkretus atsakymas i tavo
klausima, kuri siaip jau as turbut dar mokykloj zinojau kaip atsakyt :)
high speed camera tau akivaizdziai rodo, kad 'visada baltas' fonas ant
LCD realiai baltas buna tiek kartu per sekunde, kiek yra refresh rate.
netgi matosi, kuria kryptim kontroleris daro matricos refresh'a - bega
po eilute is virsaus i apacia. skaitmenos pasaulyje man asmeniskai tai
nieko nauja, analogiskais pricipais vyksta RAM atmities refresh'as ir pan.