Tema: Re: 55-60" lcd display (aka dumb tv)
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-11 15:43:25
buvau kazkada rades kas su cnc daro. bijau kad kitaip tokiu tikslumu
nepadarysi. konkreciai kontaktu neturiu.
bet imho nera butina cia taip mandrai jas pjaustyt. suklijuot,
nuglaistyt ir nushlifuot galima 6 paprastai ispjautas lentas.
rezultate bus tas pats. garsiukus ileist ir is vidines puses skylem
nuozulnas padaryt (ko tame filme nemaciau) galima ir su paprasta rankine
elektrine freza. bet apdaila tai ten idomiai daro. as tai paprastai
apklijavau lukstu ir nulakavau. o ten bbz ko ir kiek sluoksniu tepa ir
tepa :)