Tema: Re: Padekit TV pasirinkt
Autorius: Shadowed
Data: 2015-09-10 18:20:15
Nope, ne Androido. Icetomo patarimas kaip isjungti suveike. Nors daba kai
mastau, kas TV OSas Androidas tai viskas apie ka cia snekam yra androido
bajeriai. bet issijunge per teliko meniu. Kuris irgi sukasi ant androido...
sutariam taip - cia Androido, bet ne bajeriai, cia normalus veikimas kai
ijungi ta funkcija.

"ROOTS"  wrote in message news:msrsfq$hcp$1@trimpas.omnitel.net...

Cia androido bajeris man atrodo. Man su android boxu irgi taip dare. Neilgai
maigiau, neradau kaip isjungt.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-09-07 08:13, Shadowed rašė:
> Su MX Playeriu prasisukau. Dabar uzpisa kitas fyciuras - ar tai
> automatinis sviesumas ar kaip ten jis vadinasi, kai esant tamsiam vazdui
> ekrane prislopina ir LCD backlighta. Vakar per MXa ziurejau filma, tai
> nu pizdec, tai svieseja tai tamseja... Siaip aisku viskas kaip ir pagal
> taisykles - tamsesnis vaizdelis patamseja, sviesesnis pasvieseja, bet
> siaip tai uzpisa, nes ten filmo kokybe kaip is video kasetes, tai
> sviesumai ir taip plaukioja, o cia dar pritemdo... Ir pas MXa neradau
> kaip ta dalyka isjungt, o per teliko nustatymus lyg perejau.

Čia tau ne plejeris šitokius dalykus daro, o telikas. Jo nustatymuose ir
reikia žiūrėti. Paprastai yra leidžiama išjungti tą dynamic backlight, o
jei šitas Sony neleidžia, tai gaidys ten o ne telikas :)