Tema: Re: Icetom, kaip tu čia taip tyli?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-09-04 10:30:22
2015-09-04 09:57, amenox rašė:
> Žinoma ne, bet tai 90% teliko, pagrindas, tas pats kas variklis
> automobilyje.

Palygink kaip F1 važiuoja Ferrari ir kaip Sauber bei Marussia. Visi su
Ferrari varikliu :) Kaip ir automobilyje be variklio yra dar ir
važiuoklė, pavarų dėžė, stabdžiai, galų gale variklio valdymo sistema,
kurią kiekvienas gali tiuninti kaip tik nori..

Taip ir su teliku: plikas ekradas tėra plikas ekranas, kuriam pasakai,
kad toks taškas todo tokią spalvą ir viskas. Bet juk kartu dar yra ir
ekrano valdymo sistema (drive), vaizdo procesorius ir dar daug kas, ko
mes net nežinome :)

> Ar čia tipo reikia suprasti kad štai, į teliką įstatysim
> savo procesorių, ir jis pradės rodyti 2x geriau? Aš netikiu.

Klausykite, gal kas priminsite man tą terminą, kuris apibūdina vat štai
tokį elgesį diskusijoje. Paėmė, pats sugalvojo "geriau 2x rodys" ir tada
pateikia tai tarsi oponuojančios pusės teiginį ir jį tada sudirba? :)