Tema: Re: GALA per WiFi
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-03 22:17:49
o kaip saugumas? zinau kur gyveni, atvarysiu kada pabandyt laiptinej i
lemputes patrona pasijunges pasnifint traffica :)))
jei rimtai, pas kaimynus daugiabuty netransliuoji? arba pvz, netrugdo
vieni kitiems, jeigu abu nori naudot? klausiu nes gal paciam butu idomu,
i viena kambari pasharint keleta megabitu.