Tema: Ats.: UE46H7000
Autorius: Sniegas
Data: 2015-08-07 20:13:59
Laidas gal ir turėtų būti, bet SD kortelės paprastai nededa ir ją reikia
pirkti atskirai.

"Ratukai"  parašė naujienų news:mq2oka$7re$1@trimpas.omnitel.net...

40" jau turiu ir galvojau apie didesni. deje. :(    Be je, kiek teko
skaityti , tai tu topo centre dirbi? Tureciau tau tada klausima ne del tv o
del fotoaparato, kuri teko pirkti Topo centre Kapsuky:  ar taip turi buti,
kad pakuoteje nera nei SD korteles ,nei USB->microUSB laido nuotraukoms
perkelti? aparatas canon ixus 165. Internete raso pakuoteje turi buti
laidas, parduotuveje jo nebuvo. Deje apsiziurejau tik namuos, nes
parduotuveje "konsultantas" susuko smegenis savo malimu liezuviu, ir
neapsiziurejau :(((    Ir dar prie to pacio: ar galima baterija krauti su
per usb su pakroveju ar tik su tuo pakroveju kur yra pakuoteje- t.y. tik
isemus baterija ir aparato ir idejus i ta pakroveja?