Tema: Re: Patarkit ir man 65'ir > TV i nama, atstumas 4.5-5m
Autorius: Icetom
Data: 2015-07-17 12:24:51
> Sveiki, eilini karta atejo laikas rinktis daikta, kuris neatima didziosios
> gyvenimo dalies, nes tiesiog mazai tam laiko, bet vis tiek yra vienas is
> svarbesniu pirkiniu, plius kazkiek yra ir dizaino elementas.

Pagal pateiktus poreikius, rekomenduoju šiek tiek palaukti kol pasirodys
(rugpjūčio mėn. turi būti prekyboje) TX-65CX800E arba TX-65CR800E (lenktas).
Aš, asmeniškai, rinkčiausi klasikinės formos. Be je CX/CR8xx turi 1 Gbps LAN
jungtį. HDR ir turės po firmware atnaujinimo. Skaisčio atsarga didesnė nei
analogiškų konkurentų, nes nenaudoja papildomo filtro kaip Quantum dot ir
pan. Anot skaitytų apžvalgų, THX vaizdo profilis gerai sukalibruotas, tad
galėtum tiesiog jį pasirinkti geresniam spalvų ir t.t. tikslumui. Ši modelį
reiktų lyginti su Samsung UN65JS8500. Jei dar būtų klausimų, klausk,
pasistengsiu atsakyti.