Tema: Re: problema su PS51E8000
Autorius: RaR
Data: 2015-08-17 17:07:03
Mano samsung PS50C550 neseniai atsirado tos juostos, iš pradžių
neryškios, dabar pora jau labai smarkiai žiebia. Sakau, po kelių metų
pertraukos paskaitinėsiu grupsą - ar kas nors skundžiasi tokiom
problemom. Ilgai ieškoti nereikėjo...

Šiandien nuėmiau dangtį nuo šiknos - vizualiai viskas ten normaliai,
kontaktai kažkokie lyg ir neatšokę, pamaigiau, nupūčiau dulkes.
Paskaitinėjęs susidariau įspūdį, kad absoliučios daugumos PDP su tokiais
simptomais remontuoti neapsimoka. Iš pat pradžių buvau aš nepatenkintas
ta plazma - laikini išdegimai, mažas vaizdo šviesumas ir pan. Pasibaigus
garantijai pradėjo ir visai dvėsti, taigi bus proga baigti patirtį su
šia vaizdo rodymo technologija ir man.