Tema: Re: SAMSUNG UE48H6400 VS. PANASONIC TX47AS650E
Autorius: Night
Data: 2015-06-30 11:54:53
Panasonika turiu. Rodo nepriekaistingai (mano akys nekalibruotos). DEl
smart - pas panasiu jis pakenciamas, bet tikiu, kad pas Samsunga jis bus
geresnis. Ir beje, kaip kazkas cia sake kas "bus naudojamas kaip smart"
- koks cia bl smart, filmams per kompa ziuret - cia man labiau kaip
kompo monitorius - tada is viso del smart funkciju rupintis neverta.