Tema: Re: TEO DVB-T ir HD kanalai
Autorius: RolF2
Data: 2015-06-22 14:36:17
„Nuo balandžio 1 d. reikšmingai didėjant naujiems HD siuntimo paslaugų
įkainiams, tolesnis šios paslaugos teikimas Vilniuje ir miesto apylinkėse
tampa ekonomiškai nepagrįstu. Antenomis transliuojamos skaitmeninės „Teo“
televizijos klientai pamėgtas šių kanalų laidas toliau matys standartinės
raiškos (SD) formatu“, – teigiama bendrovės pranešime.