Tema: Re: Icetom'ui
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-06-12 14:25:54
buvau elix'e pasitikrint ar niekas nepasikeitė. nepasikeitė. šalia
visokie tanojai ir jamahos groja taip, lyg ant jų storas persiškas
vilnonis kilimas būtų uždėtas :).

tiesa, soundbar'ų nėra. va šito labai patiko
http://www.klipsch.com/rp-150m/details. mažos, bet piktos. RF62II
puikios na bet didelės jau.

Beje, nauja Reference serija jau nieko gero...deja. Na bet čia su
sąlyga, kad atsirado Reference Premiere.