Tema: Re: 40CX700
Autorius: B
Data: 2015-05-15 09:33:48
Tikrai ne del oro nes signalas visiems paduotas buvo taspats. Panasoniku
modeliu gamos gerai nezinau, tik seip kaip palyginimui konsultantas
sakydamas tiems kas nori kokybisko vaizdo o ne multimedijos siulo
panasonic ir pats toki turi namie.

I spalvas viskai neziurejau daugiau maziau kiekviena tv galima pritempt
savo skoniui, labiausiai buvo idomo "out of the box" eterine tv.
Samusngas turi motion plius kurio as negaliu pakest nes atrodo lyg
kaikur vaizdas atsilieka o kaikur prisiveja garsa, ty zmones ziopcioja
netiksliai pagal garsa, bet tai vyksta bendrai visam vaizdui.
Panasinikas pasirode lyg upscalintu nejundanti vaizda o apie judanti
susidaro visokie seseliai, kvadratai, kaikur net dideli pikseliai
pabyra. Konsultantas mano pastebejimo nemate :)
toks buitinis pvz, atsuki duso galva, atrodo lasai susilieja i vientisa
linija, pamegink mirkset galima pamatyt pavienius lasus :D