Tema: Re: REQ: Samsung UE50H6400, UE55H6400
Autorius: B
Data: 2015-05-15 09:21:22
kaip pasakojo tai topo centras prekiauja 6650 o avitela 6670 bet cia
vienas ir taspats modelis. 6400 ir 6500 yra 400hz, tik kad 6500 turi
6650 & 6670 dizaina + sat tiuneri + dual tv tiuneri. 66XX 600hz.

6500 taip turi aliumine juostele kuri man asmeniskai kaiptik labai gerai
atrodo ko nepasakyciau apie ta plastikini 6400 permatoma rema...

6XXX man nepatinka tv uzpakalis (pvz 7500 jo isvis neturi!), miegamajam
6650 40" kabinau ant "rankos" laikiklio, teko ji gerokai patvarkyt su
turbinke visaip kitaip maise uzpakalis arba naudojant plasmasines saibas
varztai per trumpi buvo.