Tema: Re: Smart TV
Autorius: Salas
Data: 2015-04-07 10:05:47
Dekui

Uzsisakiau menesiui ottclub.in, ir valandini ziurejima shura.tv
patestavimui.
onlinefans.tv nebera tokio puslapio, kaip suprantu jie pasikeite i
http://iseehd.tv/

ottclub.in ir shura.tv veikia gan gerai ir greitai bet hd kanalai tik
720p, iseehd.tv hd kanalai 1080p, bet stabdo piko metu ir kanalai
persijungineja daug leciau, nebent dar kito regiono serverius reikes
pabandyti. Testavau su Prancuzijos serverius.

ottclub.in ir shura.tv  minusas kad nepriima paypal, teko susikurti
webmoney accoaunt'a.

IPTV ziurejimui nusipirkau uz 5e programele
http://siptv.eu/news/
Labai patogu internetu uzloadinti playlistus, ir siaip valdymas labai
patogus. Rekomenduoju.