Tema: Re: LG beda ir serviso bezpredelai
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-15 15:38:14
Gudrus tas pardavejas...
Siaip sekmes dabar kariaujant, o ateiciai - pagal LT istatymus pries pirkeja
yra isipareigojes tik pardavejas, todel ypac kai situacija neaiski - sukisi
daikta pardavejui kur lenda su rastiska pretenzija, paimdamas ju parasa su
data del gavimo (pirkejui jokios prievoles is kazkur kazkokius defektacijos
aktus traukt nera) ir tada bent terminai bus ne tavo rupestis, jau nesnekant
apie tai, kad is e-shopu imtus iskart defektuotus daiktus turbut visada
paprasciausia, kaip kad mindis rase, grazint per tas duotas 2 savaites, jei
nepavyksta is karto sutart del pakeitimo i nauja daikta nedelsiant.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/