Tema: Re: Viera valdikis
Autorius: DasI
Data: 2015-01-13 22:35:04
Konkrechiai del youtubo, tai nieko nebus patogeu uzh PAIR funkcija, manau
ir pas panasonika turi buti, pasileidus youtubo apsa, reikia susirasti ala
settingus ar kazka tokio ir ten bus PAIR funkcija. Pasileidi Nueini su
mobilke(plansetke, PC ir t.t.) adresu: youtube.com/pair ir suvedi patikta
koda ish TV appso.
Ir tada jau pajieshkas ir visa valdyma darai is supairinto devaiso,
searchas gugles, rezultatus gali deti i devaiso grojimo eile arba paleisti
ishkart, leisti pleylistus, gali prasukinet ir t.t.