Tema: Re: Samsung UE55H6400 vs Panasonic TX-55AS650E
Autorius: Stork
Data: 2015-01-08 16:42:50
Nueini, prasai pajungti ir parodyti kabeline ar kokia kita tv signala.
Sako -neturim. Sakai, duodu pinigus, vezu i namus paziuret kaip rodys,
parsivezi, bandai, zaidi. Atvezi atgal sakai aciu + saldainiu nuperki
nuotaikai pakelt ir vsio. Man tai pavyko Siauliu topocentre su 50" VT
plazma. Sekmes.
P.s. dar elektromarkt reklamuodavos, kad leidzia parsivezt.