Tema: Re: Reikia tv <50"
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-11-25 11:37:48
2014-11-25 11:21, gidas rašė:
> va tai bent. pasirodo, kad prifarsiruotas nereikalingu smart'u samsungas
> h6400 turi dar geresne juoda spalva uz panasonic'a (0.041) ?

Na, 0,048 vs 0,041 nėra kažkas esminio, IMHO.

Vienok kai aš dairiausi 55" teliko, tai manęs visiskai nesužavėjo H6400
ekrano homogeniškumas - visas plėmais, ypatingai apatinė ekrano dalis.
AS650 buvo nepalyginamai geriau - nors iki plazmos kone idealaus ekrano
homogeniškumo nei iš tolo netempė, bet teko gerai įsižiūrėti parduotuvės
šviesoje kol pamačiau tą purvino ekrano efektą, o ir matėsi jis kažkur
tik tarp IRE20-40. O vat pas H6400 ten nieko įžiūrinėti nereikėjo, lindo
į akis per visą IRE skalę. Apie AS640 tegaliu spėlioti, bet turbūt
pašvietimas pas jį bus toks pats kaip ir pas AS650.

Na ir dar niuansas tas, kad as ten 55" telikus žiūrėjau, mažesnių TV
atveju gali būti kitaip, o ir nuo konkretaus egzempioriaus turbūt priklauso.