Tema: Re: IPTV STB
Autorius: Dovydas
Data: 2014-11-21 08:40:33
normaliai visai. pries tai ziurejau su openelec iptvsimple pluginu ant RPi,
tai irgi normaliai buvo, bet MAG geriau visgi rodo (galiu realiai palygint
perjunginedamas hdmi inputus).
vienas nervinantis dalykas, kad nerodo teletekstiniu subtitru, o juos
transliuoja tas pats tautinis, tiek sky anglu.. man patogu butu, kai tyliai
vakare ziuri, tai nedagirdi buna ka veblena amerikanai :) na bet yra
vilties, kad ir sita istaisys/prides galimybe..

iptv ziuriu ir pirkau is sharambaram forume besiskelbiancio bachurelio ;)

kad gala uzkoduotu multicasta kazkaip net neissivaizduoju kaip imanoma
butu..

"Tomas D."  parašė naujienų news:m4l9n9$4gq$1@trimpas.omnitel.net...

Ir kaip tas MAG? Dziugina? Kur galima nusipirkti?

P.S. Kaip ten su tuo GALA kodavimu? Gal kas gali pamegint?