Tema: Re: popcorn hour a110
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-11-13 22:25:22
pas mane visai kitas prietaisas, bet papasakosiu. O istoria tokia: yra
skaitmenines TV priedelis, kuris i telika pajungas per scart jungti. Ir
jeigu pirmiau isjungi televizoriu, tai priedelis nebereaguoja i
ijungima/isjungima naudojant tiek distancini pulta, tiek knopke ant
priedelio . Tiksliau sureaguoja, bet labai negreit, po inirtingo ir
daugkartinio distancinio maigymo. Su ijungtu teleku viskas ore - priedelis
is vieno paspaudimo isijungia arba issijungia, pagal situacija.