Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: YZF
Data: 2014-10-22 21:59:51
Paziurejau: esme nesikeicia. Pries 3-5metus, sitoje pacioje lenteleje,
skaiciai butu visai kiti (mazesni).

Nera dydzio rekomendacijos formule. Gali ziureti i sileli (ir viska
matysi) ir gali ziureti i 180", ir taip pat viska matysi. Beje man 180"
ekrano 'efektas' dingo po kokiu 5 filmu. Nes efektas visada dings,
kadangi zmogus pripranta. Ir kai pripranta tai jam ir gerai. Tik babkiu
isleido daugiau.