Tema: Ats.: Gal kas naudojate DVBViewer programą?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-10-16 13:05:42
Tai aš irgi demo versiją naudoju. Jei nori ne demo, ieškok ProgDVB, irgi
gera programa, ir nemokama. Tiesa, nemokamoje versijoje ne visos funkcijos
veikia, bet pagrindinės veikia. http://www.progdvb.com/download_progdvb.html

"HDi"  parašė naujienų news:m1o1p7$n37$1@trimpas.omnitel.net...

ir as noreciau darbe tv turet, kur ta programulka rast, nes googles kiek
klausiu tik demo versija duoda. gal ponas Sniegas visais instaliaciniais
softukais tam reikalui i pasta galetu pasidalinti ir sutaupyti man
kelias h laiko?dekui didelis
labaigeraipasinbox lietuvoj