Tema: Re: kam dar nenusibodo plazma vs LCD
Autorius: Unknown
Data: 2009-06-11 00:22:12
"> nustebimas buvo pastebetas lyginant viena tv salia kito?"

taip, lyginau Full HD LCD su wannabe-HD-Ready plazma ir LCD vaizdo detalumas
buvo _zymiai_ geresnis ( ziurint 1080p )  :-D

Del juodos "lyginimo" jau rasiau - bent minimaliai apsviestam kambary LCD
juoda ir atrodo juoda, pilnai uztemdytam ( ziurint nakti filmo gale titrai -
baltos raides "juodam" fone ) supranti, kad is tiesu tai nera tikra juoda

Nepirksi juk keletos teliku vien tam, kad juos "palygint" namie tamsos
salygom :-)
O parduotuvese ka - kazkur tamsoj demonstruoja ? O jei ir demonstruotu ...
tam paciam Sony W5500 pradedant setup-int is pat pradziu klausia ar nori
"Shop" ar "Home" mode, tai patikek, shopiniam taip backlight'as uzkeltas,
kad pardoshkej tu ir negali pamatyt kokia juoda sugeba rodyt

"jei juoda spalva patenkintas, tai nelygink, ramiau bus"

kad man ir dabar ramu, kokybe patenkintas, lygint su niekuo nesiruosiu, be
to jau rasiau, kad nelabai isivaizduoju kaip ta namie padaryt ( neperkant
kito teliko ) - o kaip tu lygini ( kur, kokiom apsviestumo salygom, kaip
sureguliuota ) ?

ir tau linkiu ramybes  :-)