Tema: Re: COMM:Parduodu Pioneer Kuro
Autorius: Dovile
Data: 2009-06-09 10:36:42
Ai zinok tingiu jau plestis jei geriau zinai, tavo reikalas. Jei tk trumpai,
tai juodas lyginau tiek panasiaus, tiek pioneer salia pastatytus, vienoje
parduotuveje. Spalvu gylis priklauso nuo juodos gylio, o ne kad jis HD
ready, o del artefaktu minetu tai ta funkcija kur minejai isvis i pievas
nukalbejai, nes ne tame reikalas, matosi, kad nepastebejes esi to bugo
isvis. Sekmes isigijant Panasonic :)