Tema: Ats.: Imtuvui ragai? Ar kur sliekų ieškoti...
Autorius: Sniegas
Data: 2014-09-30 21:23:21
Ketvirtadienį parsinešiu iš mamos seną Intek imtuvą, kurį iš Teo ėmiau 2010
metais, ir pažiūrėsiu, kaip jis su mano antena tą dažnį rodys.

"Sniegas"  parašė naujienų news:m0ems8$3gq$1@trimpas.omnitel.net...

Na, matomai sistemoje kažkuriam elementui ne px ir tuo dažniu vaizdas ir
garsas trūkčioja ir kvadratuojasi.

"Saulius74901"  parašė naujienų news:m0df7b$8qc$1@trimpas.omnitel.net...

Na vistiek keistuma kažkokia, selektoriui kaip ir px turi but kuris dažnis.