Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: PxYra
Data: 2014-08-28 11:53:23
dar durnas klausimas, manau daug kam idomus bus...kazin ar zada TV pasirodyt
su IPTV_TEO_SUDERINAMA funkcija...LAN/Wifi pajungei ir rodo TEO TV be jokiu
Motorola/Arris priedeliu (ne apie FREE kanalus kalbu)...nes labai daug
zmoniu naudojas TEO TV ir puse ismaniojio TV funkciju tampa nereikalingos
nes TV tarnauja kaip HDMI inputas