Tema: Re: SKY HD nebeliko
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-27 15:37:07
:))
Bet iš pradžių tai jie rimtą biznį su D2MAC darė - kortelės pats
neperprogramuosi, jei programatoriaus neturi, o pas juos 40 litų
atnaujinimas kainavo. Po to pradėjo platinti korteles su dviem mikroschemom
(turiu dar dvi kažkur rūsyje), kur eidavo su distanciniu kodus suvesti,
paimtus iš interneto. Geri laikai buvo - nusiperki kortelę ir jokios šaros
niekam nereikėjo mokėti. Kodus pats atsinaujini.

"monaxas"  wrote in message news:lohpt3$eef$1@trimpas.omnitel.net...

True, bet ir laikai buvo tokie, kad prekiavo "neoficialiai". Dabar
vartotojas išpindėjęs: gauna čekį už piratkę ir gali ateit VTAT grasint jei
neberodys.
Seniau taip nebuvo...