Tema: Re: ntv+ hd sarunas
Autorius: Dovydas
Data: 2014-04-30 09:03:58
na savaitgali reiks nuvaziavus paziuret kaip ten kas pas ji..

beje, jei bus ziurima is dvieju skirtingu IP, o apmokejimui parinkta, kad uz
raktus, t.y.
Access mode: subscribed bouquets and hourly payment

tai px shurai ar reiktu per ta "dealer panel" sukurt skirtingus userius?

"Liveris"  parašė naujienų news:ljprgg$t6$1@trimpas.omnitel.net...

Ant S4 visi hd kanalai susideda i atskira FAV sarasa HD, nors lieka ir
bendrame, tai ten paziurek manau tikrai rasi rodanti kazkuri HD, kaip visi
minejo ir as itariu, kai kad bando ziuret Tricorolo kanalus o ne NTV.