Tema: Re: OLED naujienos
Autorius: Unknown
Data: 2009-04-19 18:01:33
"> Yra du variantai.

> 1) Žiūrėti (jei tai galima pavadinti žiūrėjimu) 21" CRT ir laukti super
> duper ateities technologijų, kurios dar net ir neaišku nei kada atkeliaus
> nei kiek kainuos.
>
> 2) Nusipirkti tai, kas yra labai gerai šiuo metu ir tada laukti super
> duper
> ateities technologijų, kurios dar net ir neaišku nei kada atkeliaus nei
> kiek kainuos."

viskas teisingai.
Pats specialiai OLED nelaukiu ir kitu neagituoju susilaikyt nuo pirkimo kitu
technologiju TV.

Siaip kiek cia diskusija buvo uzsimezgus, tai labiau apie tai, kad oponentai
tvirtino, jog OLED ne tai kad neaisku kada pasirodys, o kad isvis si
technologija net iki tiek neisvystyta, kad kazka gamintu, tai ne vienam
post'e bandziau irodinet priesingai, pateikdamas pavyzdzius kas jau pasirode
arba tuoj-tuoj ...

"> Teisingai Kazys pastebėjo dėl lazerinio TV. Irgi keletą metų visi
> futuristai garavo dėl jo: „tuoj pasirodys, oi koks TV bus, jamsiu!“.
> Pasirodė. Užtat visi garuojantys apie tą lazerinį TV kažkur pradingo."

Nesutinku..
Ka reiskia "pasirode" ? Europoj jie dar nepasirode, tai nusipirkt ar bent
paziuret kaip rodo "gyvai" nera kur.

O del "visi garuojantys ... kažkur pradingo". Net jei jau ir butu
parduotuvej tas Laser TV - ar daug atsirastu norinciu isigyt telika uz ~ 20
kLt
Bet lygiai tas pats ir su 65" plazma - ar daug Lietuvoj tokius perkanciu ?
Tikiu, kad yra, bet tikriausiai vienetai.
Kitus ne tik kaina, bet ir kambario dydis / atstumas iki tv riboja.

"> Reikia tikėtis, kad OLED pasiseks geriau. Bet tikrai nepanašu, kad po 3
ar
> 5 metų galėsime nueiti į parduotuvę ir už mėnesinį atlyginimą nusipirkti
> 50" OLED TV ;)"

Sunku pasakyt. Speju, kad po 5 metu 32-40" OLED parduotuvej tikrai bus, o
del kainos matysim - emus gamint masiskai kaina turetu greitai krist.

Nesenai Mooney buvo imetes link'a
http://www.avreview.co.uk/news/article/mps/uan/2829

kur Samsung ploksciu paneliu kurimo vadovas mano, kad po 4-5 metu dauguma
gaminamu tv bus OLED'iniai. Garantiju nera, bet manau realu