Tema: Re: mastau apie tv automobilyje?gal kas susidure?ar verta?
Autorius: Andrius V.
Data: 2009-04-06 20:00:20
as namie kaip tik neziuriu tv :D pasijungiau gala tv ir pamirsau kad ja
turiu :D ,tv masinoj nera butinas dalykas,tiesiog tai labiau butu savo
kaprizu patenkinimas.tiesiog idomu ar imanoma isirengti kokybiska tv
masinoje.sat tv jau imanoma isirengti,tik kolkas tai man per brangu.rusijos
forumuose skaiciau kad vienas zmogus isirenge ant autobuso stogo palydovine
antena ir vien uz ja pries 2 metus sumokejo 12.000$.jei jau kainuotu antena
apie 1.500$ as tada pagalvociau apie viasat masinoje