Tema: Re: Irasymas TV laidu
Autorius: YZF
Data: 2009-03-26 14:54:37
Bet PC esantis tuneris tai cia biski kitas reikalas....cia turi ziureti per
PC? Ir kaip su kokybe reikalai?

As galvoju gal yra kazkoks nu kaip videkas tik kad skaitmeninis? Toks
pridedamas irenginys prie teliko.

Yra irasantys DVD+RW + HDD grotuvai kur tiesiai i savo vidini HDD iraso, bet
poto buna problemu is to HDD perkelti viska i PC ir kazkaip jie per daug
sudetingi man atrodo....gal kazkas tokio paprastesnio yra?