Tema: Re: SONY KDL-26V4500 arba SONY KDL-26E4020
Autorius: nexus
Data: 2009-03-25 16:49:44
as buvau uzsikabimes ant 42W4500 vs TH-42PY80
specialiai ejau i elektromarkta cia Mole Kaune ir lyginau TV3 ar LNK
nepamenu gerai, tai galiu pasakyt, kad mano akiai su SD triuksmais
labiau susitvarke Panasius. Kadangi mano biudzetas ribotas tai galutinai
apsisprendziau imt plasma, na tik naujesnio modelio laukiu vis dar...
na bet cia istrizaine kita tai cia kita biski situacija gal...