Tema: Re: TV gamintojai liudina
Autorius: wayfarer
Data: 2009-03-19 13:28:37
special to YZF:
jei LCD, tai tik LED LCD. aisku dar nuo gamintojo kazkiek priklauso, bet tai
jau brangiu teliku klase.
o jei imt ekonomine klase (pvz: 42' iki 5000 lt) tai LCD ner ko net lygint
su plasma - plasma visom dviem galvom auksciau uz LCD ziurint kasdienini TV
skaitmena. oa pie LCD uz 2000 Lt. tai is vis patyliu.. jau geriau jokio
teliko nepirkt :)))