Tema: Re: Media player
Autorius: 1a
Data: 2009-03-13 22:10:12
Abrakadabra wrote:
> kad jus i kazkokius slamstus ziurit, palaikymo 0 bus. Apie firmware
> atnaujinimus galesit pamirsti. Arba Twixa arba Popcorna imti taskas.

sakai taskas? kam taskas, o kam ir ne.
popcorna apturejau jau gal pries metus. Kai nieko daugiau dar nebuvo -
buvo mazas stebuklas.

Po pusmecio atsirado naujas stebuklas TVIX 6500  Vel pusmeti mane
zavejo. Dabar guli po stalu jau visa men neijungtas.

Nes ji nukonkuravo naujas stebuklas DUNE BD PRIME
http://www.dunehd.lt/?7,dune-bd-prime

Aisku FW susidejau BETA - negi sulauksi oficialaus releasso. Pasitaiko -
ir pakimba kartais. Kai smarkiau pamaigau jam sonus.

Bet vistiek manes nieks neitikins - kad yra SIANDIEN kas nors geriau

DUNE valdo ! bent jau kol kas.