Tema: Re: Panasonic 42" plazma
Autorius: Velkam
Data: 2009-03-11 08:27:19
Nu taip kateogriskai tikrai negalima teigti. Turiu plasma, galiu pasakyt,
kad tikrai pastebiu silpna mirgejima kartais. Be abejo ziurint filmus,
mirgejimo pastebeti praktiskai neimanoma, bet esant statiniam sviesiam
vaizdui, pvz kokios zinios ar TV laidos, tai neisivaizdoju kaip to pastebeti
neimanoma :) Beje TV tikrai ant 100Hz stovi, ant 50Hz man jau akys po
desimties minuciu isvarvetu. Beje sita problema turetu buti isspresta su
naujais modeliais, maciau ten dauguma tures jau 600Hz refresha. Bet berkant
dabartinius modelius tai tikrai su jautresnem akim matys silpna mirgejima...

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3914 (20090306) __________

http://www.eset.com