Tema: Re: DVI-> HDMI kabelis
Autorius: Baldocer
Data: 2009-03-06 18:42:06
turesi vidu kompo atsidaryt ir nuo garso kortos pravest laiduka iki vaizdo
kortos, nu cia prireiks manualu ir vaizdo ir garso kortos kad zinuot nuo
kurio prie kurio pin pajungt, ati moka ir be papildomu laiduku garsa per ta
paty hdmi perdavinet, cia ant staigiuju ka gogolid aptiko pagal uzklausa
http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-261199_15_0.html